Ledig dag

Idag skulle jag ha lånat Mathilda för vi skulle ha åkt för att rida en runda men så blev inte fallet eftersom Camillas dotter Amanda har fått någon form av magsjuka om det sen är maginfluensa eller kräksjuka det vet i hundan..Hursomhelst så får vi ta det en annan dag..

Jag och busen har varit ute och ränt hela dagen,vi har varit ute,varit på maxi och varit på väla.Hittade t-shirtar till darlingen och tro det eller ej men en tröja till mig!

Älsklingen joggade hem från jobbet idag,duktigt men nu är han lite gnällig nu  ; )

Just nu spelas det derby på olympia.Malmö gästar..Tyvärr,så måste jag säga att HIF leder med ett mål.Alla ska vi ha tur någongång,inte sant...Dem behöver ju en vinst för att det ska se lite bättre ut för dem i tabellen..ha ha..



Update:  1-1 tjohoo!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0