Lite gnäll

Jojo,idag skulle jag egentligen sluta 14,00,men vad händer då jo vi är kort om folk på eftermidda´gen istället för att vara 5st som vi behöver vara så är dem 3st,så jag får stanna till 16,00 istället..Usch,hade varit skönt att få avsluta denna jobbehelgen klockan 14,00, men men det får bli en annan gång!

Annars mår jag bra och känner mig idag,trots att jag sovit som en kratta.Izabelle är förkyld igen,jaja hon fick ju vara frisk 2dagar i alla fall..Helt stopp inäsan är hon och får knappt luft om nätterna..När ska detta sluta då?
Det blir nog bra!

För övrigt så har vi en tjej som går på långtidsvik. vi har kommit fram till att på riktigt,nästan skrämmande,många områden är vi väldigt lika.Nu snackar jag inte utseénde för denna tjejen är lite längre än mig,har långt ljusblondt hår och ser mycket bra ut,men till sättet att vara och tänka..Ja jag säger då det,men det är skojsigt som tusan,tack vare henne har denna helgen känts riktigt bra att jobba!Kul med sådana personer,friska fläktar,det behövs ibland!!

Pratade med pappa igår och det är alltid lika upplyftande,han och frugan har köpt ny bil och stolt är han.Vad är det med män och bilar?
Men det är kul för honom!Lite avundsjuk är jag allt,men det behöver han ju inte veta = )
Vi ka också köpa ny bil men det får vänta till Fredrik har pluggat färdigt,den vi har duger ju så länge!
Vi funderar på en Hyundai i30 miljöbil..Men vi ska inte ha för bråttom utan vi ska se oss omkring först.
Någon som har tips om bra bränslesnåla bilar??

Kommentarer
Postat av: Patricia Klinteberg

Svar: Flytta tillbaka då? ;)

2008-04-27 @ 12:59:47
URL: http://PatriciaKlinteberg.blogg.se
Postat av: Soha

tack så mycket :)

2008-04-27 @ 13:08:13
URL: http://sohaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0