Mot Osbyholm!

Söndag,ångest inför en hel arbetsvecka,mmm lite men det brukar gå fort ändå..

Älsklingen jobbar,men förhoppningsvis inte så länge till,vi har bestämt oss för att hälsa på min kära pappa och Kerstin.Nu när det är så fint väder så är det extra kuligt att åka dit eftersom dem har en stor fin trädgård att leka på för Izabelle..

Tack alla inblandade för igår,hade en riktigt härlig dag i Landskrona.
På kvällen stack jag och turade med älsklingens bror och hans sambo,hade såå kul!Blev lite full och det var längesedan sist kan jag säga.Men jag kände mig helt avslappnad för första gången på länge.Sen kom jag hem till en sovande familj,men jag "råkade" väcka min älskling..Busen sov så hårt så..

Nu ska jag fräscha till mig lite och göra mig redo för bilfärden..

Bye for now..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0