Ny vecka

Måndag alltså..En hel arbetsvecka framför mig..Fast jag är ju ledig på torsdag..Men då måste jag iväg och hitta något som jag kan ha på mig på söndag.För då ska vi på konfirmation i Köpenhamn,där kommer vara mycket folk så man vill ju gärna se lite "klädd" ut!Undrar vad tusan Izabelle ska ha på sig?Någon som har något förslag?

På torsdag tänkte jag aom sagt ta busen med mig och köra och titta på kläder någonstans,kanske Center Syd,någon som skulle vilja möta upp oss där?Någon typ: pappa,Kerstin,Helena,Katarina eller någon annan som är ledig och känner att det skulle vara kul att träffa oss och hjälpa mig att hitta kläder...Please?

Kommentarer
Postat av: Katarina

Jag hade gärna mött upp dig på center syd:-) Men tony jobbar till halv fem, det beror på förstås när du hade tänkt att åka dit.. Jag måste hitta en mössa till tösen.. Men hör av dig, vännen. Så kan vi ju se.. Tack än en gång för hjälpen med Moa.. Kram på dig.

2008-04-07 @ 20:37:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0