Vackra Fredriksdal

Idag har jag och busen varit ute nästan ehla dagen,vi ska ut en runda till,men man måste ju äta.Ja,Izabelle har haft fika med sig ut men jag blev också hungrig..

Vi träffade min kära vän Jenny och hennes son Elias.Eftersom jag inte varit så många gånger på Fredriksdal så bestämde vi oss för att gå in där och titta på djuren.
Vi har haft en mysig dag och där är ju jättevackert inne.Det enda negativa var att vi inte kunde fika där ,för dem kunde inte ta kort just idag men annars kan dem..Och givetvis hade varken jag eller Jenny kontanter på oss..Men men..

En annan härlig nyhet är att darlingen blev antagen till utbildningen så han börjar plugga den 12:e...Sååå roligt för honom!!!

Har pratat en runda med svärmor,så nu har jag varit inomhus alldeles för länge ; )

Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0