Vilken härlig dag!

Trots allt fick jag ändå sluta 14,00 idag,så det var skönt!När jag satt i bilen på väg hem ringde det på mobilen,det var min goe far,han undrade var f-n jag var?Jag berättade att jag ju var på väg hem från jobb..Just det ja..
Han var ute och körde sin nya bil (Volvo S80 2,5 Turbo 210hk!)och undrade om vi inte kunde möta upp honom på Glumslövsbackar (även kallat milstolparna) för att äta lite middag.
Jag satte plattan i botten så jag kunde komma hem fortare.Fräschade till mig,väckte busen,körde in älsklingen i duschen och satte upp Mathildas hår sen iväg.Pappa visade stolt upp sin bil som var riktigt fin,sen gick vi in och åt,smarrigt var det,mmm det tackar vi för!
Sen roffade jag åt mig pappas bilnycklar satte mig bakom ratten och körde till Landskrona,pappa fick ta vår bil och barnen.Vi möttes upp hos min bror och bjöd in oss själva på kaffe!
Sen bar det av hemåt igen,för att lämna Mathilda.Jag gick på Lidl en runda,sen hem:Jocke och Liam kom på besök,busade lite sen åkte dem och nu ska jag försöka få busen i säng!

Vilket härligt avslut på denna helgen!
Ha en fin söndagskväll,alla!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0