What a day..

Slutade som sagt 15,45 idag,körde och tankade bilen och sen körde jag hem.Jag hann inte mer än innanför dörren så sa älsklingen hejdå för då skulle han ha sin egentid hemma hos Jocke..Ja det var ju kul att ses..

Hur som helst så fick jag väcka busen,hon ska inte sova vid den tiden.Sen gick vi ut,vi var ute i nästan 2 timmar.
Först plockade gosen Tusenskönor.



Sen jagade hon dem stackars hararna,



som vettskrämda sprang in i buskarna.Men ihärdig som gosen är,sprang hon efter.Hon kom ut med något i handen som hon snällt gav till sin kära mamma,det visade sig vara en hundralapp.



Mycket duktig flicka,sa mamman och gav henne en puss.

Ha ha,ja hon är duktig vårr tösabit!Nu sussar hon sött i sängen,jag tror bestämt att jag ska göra henne sällskap är lite trött och det blir inte direkt någon sovmorgon imorgon heller,vi ska köra hemifrån vid 8,00..
Så NATTI NATTI!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0