Avslappnad

Idag känner jag mig helt avslappnad för första gången på väldigt länge.Min kropp och jag mår väldigt bra!Är väldigt positiv och vet att allt ordnar sig.
Vi blev tvugna att lämna busungen i Osbyholm hos mormor och morfar i söndags så därför gick dem planerna inte igenom,oförutsedda händelser kan alltid dyka upp ju,men kanske inte hos alla..Alla är ju inte så flexibla..
Men det blev en väldigt bra utgång denna gången måste jag säga!

Hur som helst så hade vi en väldigt trevlig kväll igår hos Kenth och Linda,efter att darlingen hade bjudit in sig själv och mig till dem på middag..He he he,det ska en Fransson till det ; )
Mycket god mat,smarrigt!Och efterrätt med,mmm!Till och med dracks det lite vin,vi hade ju ändå cyklat dit så det var ju lugnt!Efter vi varit hos dem cyklade vi till Maxi för att handla lite frukost,för det måste man tvunget ha.Sen cyklade vi en lång runda,det var riktigt skönt ute ju,perfekt cykelväder!

Idag jobbar jag till 16,00 sen cykla hem,duscha och iväg till Osbyholm för att hämta miniälsklingen!
Imorgon är jag ledig och på torsdag så bär det iväg.

Kommentarer
Postat av: Linda

Tack för igår var mycket trevligt fast fredrik bjöd in er själva hihi!! Men nästa gång blir det kenth som bjuder in oss =) skönt att få hem izabell :) Kram på er

2008-08-26 @ 20:58:41
Postat av: Linda

Tack för igår var mycket trevligt fast fredrik bjöd in er själva hihi!! Men nästa gång blir det kenth som bjuder in oss =) skönt att få hem izabell :) Kram på er

2008-08-26 @ 20:59:03
Postat av: S.Bryde

aj låter som ni har det kul ju ..krama gossingen från farmor

2008-08-26 @ 21:07:53
Postat av: S.Bryde

hoppas ni har haft de bra nær ni var barnlediga ,,kan behøvas ibland ju,,jag sjælv bara sover har migræn som bara den,,,inget kul ,,har mått skit i två dagar nu ,,så jag hoppas att må bættre i morgon ,,,kramizar på er alla

2008-08-26 @ 21:32:55
Postat av: Marina

Linda:Tack själva!Ni är alltid välkomna ;) Kramen



Susann:Vi har haft det kanon,men det var skönt att hämta henne igår måste jag säga!Tråkigt att du mår så dåligt,hoppas du snart blir bra!

2008-08-27 @ 09:57:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0