Hoppsan

Oj oj oj,igår fick Kenth och Linda känna på livet som småbarnsföräldrar.Vi lämnade Izabelle på eftermiddagen sen gjorde vi ett par ärenden.
När vi kom hem satte vi oss på balkongen och öpnnade vars en öl.MMM...
Efter ett tag kom Patrik och Åsa på besök,dem hade stora bagen med öl i med sig.
Vi satt och pratade en massa under tiden som ölen och cidern slank ner en efter en.Vi hade en väldigt trevlig kväll och hela gänget blev så där lagom roliga  he he he..
Trötta som tusan gick jag och darlingen och lade oss en kort stund efter att besökarna gått.Jag somnade innan huvudet nudda kudden.
Jag hörde inte heller när darlingens klocka ringde imorse,han skulle jobba ju,helt plötsligt låg han inte sidan om mig..
Kenth ringde 9,30 och då hade denna damen knappt öppnat ögonen,men jag svarade i alla fall och det bestämdes att jag skulle hämta busen 11,00 så upp,göra mig iordning och sen på cykeln till Dalhem i regnet....På vägen hem cyklade vi genom Drottninghög,tydligen var det drottninghögsdagen idag med loppis etc.Tråkigt nog var vädret lika grådassigt och tradigt som området är..Stackarna stod där med ponchos och paraply..Men dem har goda pizzor där i alla fall ha ha ha!

Väl hemma åt gosen mat och hon hann inte mer än äta upp,tvätta sig och ta in nappen i munnen sen somnade hon.Skönt för då kunde jag också passa på att vila en runda.Sen kom darlingen,vi bestämde oss för att äta pizza idag,så det körde jag iväg och fixade..mmm!

Undrar om jag orka göra något mer idag?

Kommentarer
Postat av: S.Bryde

Hej vad kul att Kenth O Linda passa Izabelle ,,hade det gått bra?? ja de tror jag de hade gjort ,man kan undrar nær dom ska få bebbe ,,men låt dom passa Izabelle mycket så dom kan mærka hur gulligt o rart de e med barn ,så sætter dom åxå fart kanske hahhahah ,,ha de så bra o hælsa familjen,ge gumman en bamse kram o en puss på munnen från farmor

2008-08-24 @ 10:00:17
Postat av: Marina

Det gick kanonbra!Kenth bytade till och med en bajsblöja he he he..Får hoppas det kommer en bebbe där snart!Puss och kram tebax rån busen

2008-08-24 @ 14:03:51
Postat av: S.Bryde

ge henne en natti natti kram från farmor

2008-08-24 @ 19:59:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0