Långledig

Ha ha ha,snacka om mjukstart på jobbet..Jobba 2 kvällar sen långledig fre-sön..Wiieee!
Jag har ju fått en cykel av min bror och hans sambo,en fin röd Skeppshult.Och givetvis är det den jag har cyklat med till jobbet dessa dagarna.Igår fick Izabelle åka med hela vägen till jobbet så fick darlingen hämta henne där.Det har gått kanon och det känns bra med en lite större cykel!!

Idag går vi lite på halvfart här hemma,jag tycker det är så förbaskat tråkigt väder.Men vi måste gå ut en runda sen.Vem vet vi kanske tar en tur med cykeln..

Vi har tvättid i eftermiddag,hmm,inte kul.Tråkigt!

Numera har Izabelles avdelning på dagis renoverats och bytat namn,nu går hon på Pingvinen istället för Stjärnan som den hette innan.Passar bra för Izabelle har ju en pingvin på sin väska,fiffigt ju...
Hursom helst så ska inte busen gå på dagis förrän på måndag..Ja nu är det ju helg ändå..

Darlingen ska jobba hela helgen och det var meningen att jag skulle vara barnvakt till Moa lör till sön men det blev ändrade planer..Katarina stannar hemma istället...Synd,jag hade sett framemot att ha den lilla busen här..jaja sånt är livet.

Nu kommer Izabelle med en bok och tjatar om att jag ska läsa den,så det får jag ta och göra.Måste ju uppmuntra hennes intresse för litteratur...Hmm...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0