manic monday

Fy fan vad jag är trött på detta pisseväder,hela min jävla semester har regnat bort..Jättekul..
Jaja,whatever..
Idag har inte jag gått på många knop.Jag har ont i magen,ont i huvudet,ont i mitt högra öga och ont i en tand.
Meningen var att jag skulle spinnat idag men ibland blir det inte som man tänkt sig här i livet..

Idag kommer i alla fall Jocke och Hille hem,de är på väg och ska svänga inom här på vägen.Ska kränga lite pizza idag..jo jo här hoppar vi över träningen och käkar pizza istället...hmm,ja det är väl därför man ser ut som man gör ha ha..Äsch,man lever bara en gång..eller?

Gick på maxi en runda innan,inte bra när de säljer ut leksaker och spel...

Nä nu är det lite qualitytime med familjen som gäller..

Kommentarer
Postat av: hille

va ju där o skule köpa de kardborriset... men hade tydligen inga kvar... :( eller va det bara jag som va blind... hehe

2008-08-22 @ 07:42:03
URL: http://hileasoltun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0