Rörande...faktiskt

Detta sms fick jag precis från min svärmor:


Jag känner en kvinna som är rolig och omtänksam,kärleksfull och givmild,arg och galen,en söt tjej och en bra vän och hon läser detta sms precis nu!

Skicka det här till tjejer du aldrig kommer glömma,inklusive mig!Om du inte skickar det här till någon så betyder det att du har för bråttom och har glömt dina vänner!Sex and The City tjejerna glömmer inte det fina i vänskap,så varför ska vi göra det?Om du får tillbaka 6 så är du riktigt älskad!

Jag tyckte det var bättre att lägga upp det här,har jag tur är det 6 kvinnor som kommenterar inlägget....

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Ja det stämmer ju på pricken på lilla Marina och visst önskar man att ens vänner ser på en på det viset. Inte så lätt för en pessimist som jag att ta till mig...

Kramiz till hela the family

2008-08-20 @ 23:45:17
Postat av: S.Bryde

he ehehehehejag gør en komentar he heh kram på er

2008-08-31 @ 00:50:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0