Förtydligande

Jag har fått lite reaktioner på mitt föregående inlägg så jag känner att jag nu vill göra ett förtydligande:

Jag och Fredrik ska flytta isär.
Det är ett beslut som vi båda har kommit fram till som 2 vuxna människor.
Jag älskar honom fortfarande,men nu är det så att vi bara inte kan leva tillsammans.Jag säger inte att det är hans fel eller mitt heller för den delen.Det bara är så,jag tänker inte hänga ut någon i min blogg för så fungerar inte jag.Däremot har jag rätt att skriva precis vad jag känner,utan att någon ska bry sig om det!!
Jag och Fredrik har meningsskiljaktigheter,men vi kommer sära på oss som goda vänner och ingenting annat.Vi ska tillsammans göra så att vår dotter får det så bra som möjligt,för det är ändå det som betyder mest.

Om ni har några åsikter om vad jag skriver i min blogg eller om hur jag hanterar situationen,så snälla ta det direkt med mig och inte med alla andra..

Jag brukar skriva och säga att kärleken övervinner allt...men det har jag nu förstått att den inte gör.
Men det gör inget,det som inte dödar,stärker..

Tack alla ni som på ett eller annat sätt stöttar oss allihop i detta och ni som väljer att prata skit bakom ryggarna på oss,ja ni är inte värda att lägga energi på ens..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har man åsikter om något eller någon o inte vågar säga det till den personen direkt kunde åsikten lika gärna vara osagd.

Så tycker jag o säkert många med mig!!!!!!!!

2008-12-10 @ 22:31:15
Postat av: Helena

Ovanstående kom från mig!

Mitt namn försvann...vet inte varför?

2008-12-10 @ 22:32:56
Postat av: Marina

Exakt,du formulerar dig lite bättre än jag,men det var precis så jag menade =)

2008-12-11 @ 10:07:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0