080105

Fantasifull rubrik,inte sant..
Igår var jag ju som sagt ledig och vi hade en mycket trevlig dag.På eftermiddagen körde vi och plockade upp Linda sen åkte vi vidare till Ängelholm,checka läget litta.
Efter ä-holm åkte vi hem till Linda och satte oss ner i lugn och ro en stund.
Vi blev lagom rastlösa så jag och Linda stack på Familia och sen på Maxi för att strosa runt lite.Älsklingen tog busen och Ronja och åkte hem till oss så länge.
När jag och Linda strosat färdigt släppte hon av mig hemma och sen körde hon vidare till jobbet,hon jobbar natt..

Tidigare på dagen ringde jag rektorn för slottshöjdensförskola,men kom bara till telefonsvararen igen.Så denna gången pratade jag in med hopp om att hon skulle ringa men det gjorde hon inte.Kanske går vi och hoppas på något som inte kommer att ske?!

Idag har jag jobbat,kände att det var så där lagom kul att gå upp imorse och sen ut i riktig kyla,fy fan vad kallt det har varit att jobba idag,det blåser något så kopiöst här..
På vägen hem körde jag inom apoteket,behöver storhandla..Skoja bara men vi behöver nässpray till busen och hostmedicin till oss,vi är verkligen genomförkylda allihop,vi får inte sova om nätterna så dåliga vi är..Hursomhelst så öppnade inte apoteket förrän 15,00 och jag var där redan 14,00,typiskt..Får köpa imorgon istället,ville inte ut i kylan igen när jag väl kommit hem,är faktiskt helt slut i kroppen.Ska bara jobba imorgon också sen har jag ju semester en vecka...
Nu sitter älsklingen och tittar på fotboll och busen ligger hos honom.
Annars händer det väl inte mycket här.
Förresten har jag berättat det senaste:
Busen har ju varit så gnällig ett tag här så jag trodde att hon drabbats av öroninflammation igen,men så häromdagen så upptäckte älsklingen att 2 stycken framtänder har krypit fram,så det är säkert därför hon har varit gnällig,det har väl gjort ont på henne!Så nu har hon 4 tänder..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0