Ännu en lördag på jobbet

Då var det jobbehelg igen.Det var riktigt segt att gå upp från sängen idag,hörde vilket oväder det var ute och hade inte sovit så gott i natt så nej,kudden kallade verkligen.Men med den höga arbetsmoralen man har,he he,så steg man ändå upp och tvingade sig själv iväg,ut i blåsten.
Jag har 2,5 timme kvar att jobba idag sen har jag en lika lång dag imorgon.Usch och fy för helgjobb!

Hur mår jag annars då?
Jo,jag mår faktiskt bra.Sen ett tag tillbaka så har jag känt ett oerhört lugn i kroppen,känner mig inte stressad,känner inte ens av någon inre stress.Fast egentligen så borde jag kanske oroa mig lite,för förskoleplats till busen.Men det kommer väl när det är redo.Ska ringa runt lite på måndag och ligga på lite,så får vi se.Ska bli en sådan där pain in the as-förälder.Har hört ryktats om att det är dem som får sin vilja igenom snabbast.Tråkigt men sant.

Ja vad har annars hänt då?
Ja just det:
När jag skulle hämta busen hos Linda i torsdags så ville Linda att vi skulle följa med henne till Ängelholm.Väl i Ä-holm bjöd Linda på pizza,hur smarrigt var inte det då??!!!!
Sen var det tillbaka till Strövelstorp för att umgås lite till innan jag och busen skulle hämta älsklingen!

För tillfället har jag inte mer att berätta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0