Gnällspik

Jahapp,idag är första dagen på min 1veckas semester.Så vad har jag då gjort idag?
Hehe,inte mycket alls.
Natten till idag var helt hemsk,varken jag eller busen har kunnat sova,vi har legat och hostat ikapp,den enda som har sovit sig igenom detta är älsklingen,så det var ju skönt för honom...!
Trodde att den förbaskade rektorn skulle ringa men inte då.Nä,med vår vanliga tur så blir det väl inget med det...

Izabelle har inte varit rolig idag,hon har varit riktigt gnällig,men det är ju inte konstigt med tanke på hur hon mår.Hon har även haft lite feber så hon har fått alvedon.Men hon är hekt röd kring ögonen och näsan rinner nonstop,stackars min lilla docka!

Fan vilket jävla pisseväder.Om det nu tvunget ska snöa kan det ju ligga kvar så att vi kan ut och röja jag och lillälsklingen,men inte det heller.

Har varit en liten runda utanför hemmet idag i alla fall,var en snabbis på Maxi måste ju ha lite mat,framför allt frukost nu när man ska gå hemma.Bland det värsta som finns är att behöva gå ut och handla innan man fått frukost i magen..
Om vi mår bättre imorgon ska vi helt klart ut och gå en runda,väderleken till trots.Kan behöva lite frisk luft,som det är nu går vi bara inne i våra förkylningsbakterier..

Ikväll är det Prison Break och för första gången sen det bröjade igen kan jag se det,jag måste ju inte gå och lägga mig,yey!Fast nu har man missat så mycket så det kanske inte är lika bra längre..Fast jo,det tror jag nog ändå!
Nä hörre ni,nu ska jag hålla lite kväll....Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0