Vad tiden rinner iväg

Ja så är det,har inte hunnit blogga,har haft mycket annat för mig..Som att jobba till exempel..

Nu har jag lite tid över på jobbet så då tänkte jag passa på att uppdatera lite..

Så vad har då hänt sedan sist?
Familjen har umgåtts,igår var jag på Väla en runda och skulle köpa byxor till busan,jag ville ha svala men långa byxor till henne men hittade inga eller ja det fanns ju vita men det är ingen hit på dagis..Så jag köpte en tröja och ett par gula leggins till henne istället..hmm..
I söndags hämated vi hem vår lilla älskling från Osbyholm,hon hade sovit som en stock och lekt som bara den,kul!Min bror och hans familj hälsade också på,så vi fikade allihop.Lite senare på kvällen kom min syster och hennes boyfriend också dit..Full rulle,kul som bara den!

Imorgon är det midsommarfest på dagis så Izabelle ska få ha en gul top,blå kjol och de nya gula legginsen på sig..

Idag har vi inga större planer,vi ska nog framkalla en bild på Izabelle idag som dem ska ha på dagis.Skulle varit gjort för längesedan men va tusan..Bättre sent än aldrig   = )
Nu har vi ju fått så fina bilder av Susann och Michel så då kan vi ju ta en av dem..Dem har erbjudit sig att skriva ut bilder till oss men vi behöver bilden nu och det kanske dröjer ett litet tag innan vi ses..

Nu fortsätter allvaret här på jobb..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0