Grillning

Vilken härlig dag det har varit idag!
Jag jobbade till 16,00 och när jag kom hem möttes jag av mina två älsklingar på gräsmattan..
Vi gick en liten runda i kvarteret sen beslutade vi oss för att sticka iväg och grilla.Så det var upp och pcka lite smått och gott samt engångsgrillen,sen körde vi till Bruces skog och grillade,det var otroligt mysigt att göra något sådant tillsammans.Izabelle trivdes som fisken i vattnet när hon kunde springa omkring utan uppmaningar från oss hela tiden.Helt underbart!
Väl hemma sen,så formaterade älsklingen datorn och jag lekte med busen lite,men det blev bara en kort stund för sen däckade hon liggandes med min arm under sig,snacka om trött..he he..
Men nu ska jag ut i soffan och mysa med min darling,jag ska ju upp och jobba imorgon också så jag får passa på nu innan det är läggdax.
Sov gott alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0