Helg

Nu är det helg igen..Min jobbehelg dessutom..
Igår fick jag gå hem tidigare från jobbet för dem ringde från dagis och sa att Izabelle hade ögoninflammation.Stackars min lilla flicka,när ska hon få vara frisk?
Hennes öga rinner och varar hela tiden och nu är det även lite rött och svullet.igår kväll var hon het som tusan,hög feber,men hon fick alvedon så det lade sig ganska fort.Natten har varit katastrofal hon har vaknat massor av gånger.Antagligen får jag ju gå till vårdcentralen med henne på måndag..

Nu till en kulig nyhet:
Vi har äntligen köpt ny tv,tjohoo!Det blev en Lcd till slut,vi har funderat länge fram och tillbaka lcd eller plasma men när vi väl var ute och tittade på olika ställen så såg vi att lcd hade bättre bild så då tog vi det.Nästa kapitel var en tv-bänk som vi faktiskt hittade på Härliga hem eller EM-möbler i Hyllinge.En panel till tvn som matchade tv-bänken skulle även inhandlas där men den var slut,kanske ska vi beställa den vi får se..
Så nu ser det ut som ett bombnedslag i vårt vardagsrum,vi måste göra oss av med den gamla bokhyllan..Jaja,det blir fint till slut,när det är färdigt ska ni få en bild på det!
Idag tänkte jag ut och leta lite atteraljer att smycka med,men jag får se om jag orkar.

Jag är sambo och barnledig idag eftersom dem trots att busan är sjuk körde till Köpenhamn idag,ja det mår hon ju absolut inte sämre av!Kommer sakna mina älsklingar ikväll faktiskt,men dem kommer ju imorgon igen och lite egentid är ju inte helt fel heller!

Kommentarer
Postat av: S.Bryde

Hej ja jag fick glædjen att ha dom hær ,nær du sitter sjælv;) hon e så go den tøsen ,,ge hon en bamsekram från farmor ,,,,kram på er

2008-05-25 @ 18:29:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0