Alla Helgons Dag

Mamma,
Jag saknar dig.Ingen där ute som inte har mist sin mamma vet hur det är.Mitt liv har aldrig blivit detsamma och det kommer det heller aldrig att bli.Det svider så när jag tänker på att du aldrig kommer få träffa eller lära känna min älskade dotter eller min kära sambo heller för den delen.
Du kommer inte finnas där när jag och min älskling förlovar oss,inte heller när vi gifter oss.
Jag kan inte längre ringa dig för att berätta något kul eller kräka av mig när jag behöver det.Jag kan inte heller ringa dig bara för att jag vill göra det eller för att jag vill ha lite tips..
Fy fan vad jag saknar dig mamma!
Min värld är fortfarande upp och ner,även om den största delen hamnat på plats igen,men en del kommer för alltid att vara tom och vilsen.
Jag har sagt det innan och säger det igen,jag är långt ifrån ensam.Jag har ju min egen lilla familj och jag har resten av släkten.Jag har Pappa och Kertsin,tacka gudarna för det..
Men ändå..mamma..
VARFÖR?
Jag älskar ju dig!


myspace comments


Kommentarer
Postat av: hille

att förlora nära och kära är aldrig lätt. har själv förlorat både min bror och far med ett års mellanrum och många fler därtill. Men det som man klarar av blir man starkare av.... sägs det iaf...

2008-11-01 @ 21:35:58
URL: http://hileasoltun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0