Viloläge

Izabelle har somnat igen,egentligen är det sent för henne att sova middag men eftersom natten har varit som den har och hon är lite dålig så tycker jag att hon ska få sova när hon är trött.Det är ju faktiskt då som immunförsvaret kan jobba ordentligt.
Men hon mår bättre nu,hon har fått behålla mackor och vatten,ingen direkt näring men vad ska man göra..Ska se om jag kan ge henne lite ordentlig mat när hon vaknar..
Men trots allt så har vi klarat denna dagen galant vi har lagt massor av pussel,ritat och givetvis tittat på hennes favorit: Meckar Micke.Hon är ganska pigg och glad för att ha mått så dåligt,skönt ändå!

Aldrig för sjuk för att göra sig till för kameran..Stark nog att flytta stålen från bordet till bänken och dra fram papper att rita på he he he:


Har tagit fram lite mat från frysen,tänkte ställa mig med det snart är hungrig som bara den ju.
Känner att jag snart börjar klättra på väggarna här..Lite rastlös.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0