Dagen efter

Idag mår vi trots allt bra he he he.
Izabelle såg till att vi vaknade i tid..hmm..
Vi hade bestämt att vi skulle till osbyholm idag för att hälsa på daddy och Kerstin,eller ja egentligen var det för att lämna släpet men att få umgås med dem blir ju en bonus.
Och imorse ringde telefonen,det visade sig att Mathilda ville följa med oss,superkul,det är klart hon skulle ju!!
Så nu är vi här,barnen röjer och de andra fixar maten,idag får vi fläskfilé och potatis med en massa grönsaker,smaskens!
Känner att magen börjar knorra efter lite mat nu..Ska ta och hjälpa till lite kanske..känner mig lite off men jag mår verkligen kanonbra!

Om jag orkar tittar jag in en runda till här när vi kommit hem..Men antagligen inte..
Ha en fortsatt trevlig dag!

*Marina checkar ut*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0