Nääää

Fy bövelen vilken natt.
Izabelle ville inte somna förään närmare 22,30 igårkväll,hur normalt är det?
Inte nog med det sen vaknade hon 4,20 imorse och vägrade somna om..
Darlingen körde till jobbet strax efter 5,00.
Jag gjorde iordning mig och busen,lämnade henne på dagis 6,30 och cyklade sedan vidare till jobbet och här sitter jag nu,ska sitta vid datorn hela dagen..Har så kallad nyckelhantering,men för tillfället är det fel i programmet som vi använder så jag passade på att dyka in här he he he..

Ikväll ska jag på föräldramöte,tyvärr kunde inte darlingen följa med denna gången,men så är det ju ibland!Hursomhelst så ska vi få se det som blivit filmat med barnen på dagis,ska bli kul att se hur dem leker.
Fast jag tror inte att busen är med så mycket för hon är ju inte så mycket på dagis,men jag vet att där är en liten snutt med henne i alla fall!

Ska kolla programmet igen,på återseende!

Kommentarer
Postat av: S.Bryde

Hej hoppas allt e bra med er ,Michel blev jætte glad før gåvan ,vi har drucket mycket læsk nu kan du tro ,festen blev jætte lyckad ,,kram på er

2008-10-08 @ 11:02:48
Postat av: Marina

Nja idag är det sådär,men det är lugnt!Härligt att den blev lyckad och att Michel blev glad för presenten!Kramen

2008-10-08 @ 15:33:52
Postat av: S.Bryde

Hoppas de gick bra på møtet idag ,och många gulliga ord om min gumma

2008-10-08 @ 19:50:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0