Snart födelsedag

Vilket innebär att alla börjar fråga vad jag önskar mig så jag tänkte att jag genom detta inlägget skulle offentliggöra min önskelista:myspace layout codes

* Fred på jorden
*God hälsa åt alla
*Ett fint hus i Höör/Hörby-trakten
Och som mina föräldrar alltid har sagt: En snäll unge...Hmm..

Annars skulle jag kunna tänka mig:
*Pengar,alternativt presentkort så jag kan shoppa kläder.
*Silversmycken,behöver förnya mig lite,halsband,örhänge,armband.
(*Exklusivt till min älskling: En ring på fingret,puss darling)

Jag kan ta mig tusan inte komma på något mer än så här.
Jag har ett så rikt liv annars så jag saknar inte så mycket..

Kommentarer
Postat av: S.Bryde

Ha ha den var bra hoppas sonen fattar hi hi

2008-10-10 @ 15:14:48
Postat av: Marina

Håller tummarna ;)

2008-10-10 @ 16:13:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0