Har inte mycket..

....att skriva om för tillfället.Det är bara jobb,jobb och åter jobb.

Men idag slutar jag 16,00 så då får vi se om vi inte kan hitta på något.

I torsdagas bjöd vi in oss själva på middag hos Kenth och Linda som vanligt,he he he..Alltid lika trevligt!

Så idag är det kanske vår tur att bjuda tebax,vi får se vad dem säger,dem kanske har annat planerat jue.

Nu ska jag gå och äta lite frukost för andra gången idag,men dem säger ju att man ska äta många gånger under dagen ha ha ha!

Kommentarer
Postat av: Johanna på jobb

ja men skojar du? jobb jobb jobb... Som det är nu så är det katastrof på jobbet, iaf inne i våran arbetsgrupp kan jag säga.. Det blir en ny som kommer till 1/10 också, det vet du va? Å jag ska bara få 75%, vi får fler helger å jaa... ska jag fortsätta? Nej jag söker jobb nu varje vecka, de vägrar ju bjuda till på detta jobbet.. GLAD någon skojig å kul person är kvar iaf (=DU). Hälsa Petra också om ni pratas..!!!

2008-09-13 @ 20:50:00
Postat av: Marina

Va??Fick du inte 100%?Det är ju helt sjukt,istället tar dem in någon annan?!Jag känner det,att jag måste också härifrån,det är inte kul alls längre!Men jag har bestämt mig,ska plugga lite,men jag väntar ett tag..Jag hälsar Petra!Vi ses på jobbet he he he!

2008-09-14 @ 09:48:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0