Lite sena eftermiddagen

Izabelles feber gick ner under dagen och var helt borta framåt förkvällen.
Eftersom vi bara hade haft inomhusaktiviteter under dagen var vi ju bara tvugna att gå ut en runda.Vi tog cykeln och cyklade en låång runda,till slut hamnade vi på drottninghög,på en lekplats,en ganska trevlig sådan måste jag motvilligt erkänna.Givevis togs det lite bilder,dem kommer här:

Många trappsteg..


Wieee...


Det måste ju klättras...


Oerhörd koncentration krävdes,men hon lyckades min lilla älskling!

Hon gick målmedvetet över till andra sidan,det tog tid,men det gick!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej svejs! Är inte busungen lite väl tidig med att klara så svåra saker som klättringen eller har man bara glömt hur fantastiskt duktiga ens barn och barnbarn var i samma ålder? Inte mycket som kan skrämma mormors hjärtegull inte. Oj vad jag längtar efter mina tre "små" barnbarn ibland-- synd att den skraltiga kroppen (och ffa knoppen) inte ska orka med att lekbusa dagen lång med det finaste vi har på äldre dar.

Ses väl på söndag hoppas jag...

2008-09-04 @ 22:39:53
Postat av: Marina

Nä hon är ju absolut inte rädd av sig vad gäller såna saker.

Det är INGEN som orkar engagera sig så mycket som du gör,en längre stund.

Tyvärr ses vi antagligen inte på söndag,har ingen bil ju.Vi hade sett framemot att träffa er och gå på Skånedagarna..Vi får ses en annan dag!

2008-09-05 @ 14:18:00
Postat av: S.Bryde

Hej på er!!! OJ OJ OJ vad gumman kan klara !!!!hon ger sig ej den tøsabiten!!hahahha undrar var hon har fått de ifrån???hahhaha mor o far två starka viljor ,kan de bli annat ???hihi men de e bra hon ska ej ge sig!!!ja ja lætt før mig att sitta hær o sæga att hon alldrig ska ge sig ,men Izabelle har en stark vilja o de ska ni vara glada før ,før i framtiden ær dær ingen som trampar på henne ,gud nåde hahhahahhaha hon e så go o søt jag ælskar henne så mycket ,ge gumman en dundre kram o puss från farmor o en kramiz till er

2008-09-06 @ 09:08:11
Postat av: S.Bryde

jag glømde att skriva att dom bilderna tar jag ,,,ha ha jag tar alla bilder du sætter in på gumman ja sån e jag !!!! men man vill ju følja med o jag bor så långt borta så bilderna dom tar jag bara utan att fråga om lov hahhahhahhhh

2008-09-06 @ 09:12:06
Postat av: Marina

Du får mer än gärna ta bilderna du är farmor ju!!

Kramen

2008-09-06 @ 14:41:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0