Lördagsmorgon

Uppe innan tuppen idag som vanligt.Började ju 7,00.Busen vaknade innan jag hunnit gå hemifrån,såå härligt att kela lite innan man måste till jobbet,men det gör ju att det tar emot lite att gå hemifrån..Naaw,min lilla gullunge!

Jaja,nu är jag på jobbet,har haft en väldigt lugn och skön morgon måste jag säga,men det är väl lugnet före stormen kan jag tänka..passar i alla fall på att njuta av det lugna!

Det ska bli så skönt att vara ledig imorgon,kunna vakna och ligga kvar i sängen en liten stund för att kela med familjen,gossigt,det är det bästa som finns!

He he he,lite tuffa vi var som sa att vi inte kände någonting av träningen i torsdags,vi har alla tre fått tänka om,värken kom igår kväll...Ska aldrig ropa hej förrän jag har kommit över ån..!Men på sätt och vis är träningsvärk en skön värk för man får bekräftelse på att man pressat sig själv lite extra,härlig känsla!

Måste säga att jag har ett lugn i min kropp som jag inte känt på ett tag,men nu är det tillbaka och jag mår bra.Jag har lagt mycket och många bakom mig,skit som har hänt och människor som tror att dem äger världen och att allt kretsar kring dem och deras liv.Folk som tror att dem är bäst på allt de gör,som helt saknar ödmjukhet,nä tiden när jag brydde mig om och förökte vara dem till lags är förbi.Jag sköter mitt och jag hoppas att dem sköter sitt.Allting handlar om att vakna upp och inse,vara positiv men inte naiv..
Som sagt,jag har funnit ett inre lugn,visst kan jag också stressa upp mig över saker,men jag kan lika fort hitta tillbaka till lugnet,jag tar inte åt mig längre av vad vissa personer säger eller inte säger,skönt!Det finns personer som hela tiden söker bekräftelse från andra,jag har själv varit där men inte nu.Jag vet vad jag kan och jag vet mina brister (som om jag skulle ha några ha ha ha!)..

Ha en underbar helg alla!!
**Kramar om**

Kommentarer
Postat av: S.Bryde

Helt riktigt ,man ska skøta sig sjælv o strunta i vad folk tycker ,de viktigaste ær att man sjælv mår bra och har det gott med det ,,,kramizar på er alla

2008-09-20 @ 16:41:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0