Måste bara berätta

Mathilda har tagit hål i öronen,vad jag förstod det som så fick hon det av Mormor och Morfar..
Hur som helst så blev hon jättefin,det är ju bara ubergulligt!Och hon är såå stolt!
När jag ringde pappa igår ville hon givetvis berätta för både honom och Kerstin,hi hi hi!
Helt plötsligt är det ju inte alls svårt att veta vad man kan köpa till henne,det finns ju så många söta örhängen till barn!

När jag var hemma om en stund nu precis så sa hon:Du,Marina man kan ju snurra på örhänget och då känns det lite konstigt..Och så skakade hon på kroppen för att visa hur det kändes,ungefär som en rysning..(svårt att förklara,man måste nästan se det)
Jag säger då det,barn är för härliga!

Jag har faktiskt varit på darlingen innan om att jag vill att Izabelle ska få ta hål i ögonen,men darlingen har tyckt det var för tidigt,men nu så verkar han mjukna lite..
Jaja,jag vet många tycker det är för tidigt,men för det första är det en smärta som går över och som dem sedan glömmer bort.Och sen kvittar det vad alla andra säger för det är mitt och Fredriks beslut så snälla skippa skitsnacket och kommentarerna för det är vi som bestämmer!Det är ju inte så att Izabelle far illa av det precis,för då skulle vi aldrig utsätta henne för det..

Kommentarer
Postat av: S.Bryde

ha ha måste bara lægga in en komentar bara før du skriver att du ej vill ha det!!!;) jag håller med dej ta hål i øronen på henne de e så søt ,och bættre att gøra det nær dom e små ,,,,,kram på er

2008-09-27 @ 15:43:44
Postat av: S.Bryde

Mathilda ringde mig i går på mitt jobb hon var så glad o stolt før sina hål i øronen ,och hon hade klarat de jætte bra ,jag blir så stolt att hon ringer mig och berættar en sådan nyhet ,



de e som du skriver nu vet man vad hon ønskar sig ,och kænner jag Mathilda så vill hon ha många øronhænge så de kan matcha hennes klæder ,jag tycker det ær jætte roligt ,kram på mina gummer o en super duper puss på dom

2008-09-27 @ 15:47:44
Postat av: Sandra

Ja det har varit tufft, men det är snällt av dig. Ja vi bor ju inte långt ifrån varandra!

Jättefint med hål i öronen. Mina systrar fick det när de var typ 1 månad. Öronen är inte så hårda då utan de är mjuka så det känns inte lika mkt om man gör det tidigare. Vill också ta hål i öronen på Z. Själv fick jag det när jag var 3 år.

Kram

2008-09-27 @ 18:05:28
URL: http://sandrolin.blogg.se/
Postat av: Marina

Susan:Det gör ingenting med kommentarer som håller med ha ha ha!Ja Mathilda var jättestolt,det är ju klart,stora tjejen!Kramen

Sandra:Jag tycker det är riktigt gulligt så jag ska bara kolla läget lite närmare sen så..Jag vet inte när jag fick men jag vet att det var tidigt.Det är ju inget man lider av precis!Kramen

2008-09-27 @ 22:34:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0