Ny vecka

Som tiden går alltså,helt sjukt.
Igår vaxade darlingen bilen och kära nån vad den blänker.
Jag cyklade en runda med busungen,vi gjorde ett litet stopp för att köpa en pyjamas till henne,hon har i princip vuxit ur alla dem andra..Så är det ju..

Jag började jobba 15,30 och jobbade till 23,00.Cyklade sedan hem,slappa en kort stund i soffan sen var det natti natti,man vet ju aldrig när busen väcker en på morgonen...
Det var inte så giftigt imorse,hon väckte mig vid 8-tiden så det var en riktig sovmorgon he he he..Vi har inte gjort så mycket ännu idag men när busen vaknar (hon sover middag för tillfället) så ska vi cykla och handla lite.

Sen bär det av till jobbet så klart,man måste jobba ju.Jag är glad att jag har ett jobb och att jag kan jobba!
Ha en fin dag alla! 

Kommentarer
Postat av: S.Bryde

Hej kan man få en uppdatering hær ?????ge min søte gumma en kram o puss från farmor !!!;)

2008-09-12 @ 13:21:59
Postat av: Marina

Hmm,ja det har varit lite dåligt med update här.Har haft mycket att göra ;)

Kramen

2008-09-13 @ 10:18:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0