Patetiskt

Jag kan inte sluta småle för mig själv...
Hur lågt har man inte sjunkit om man kommenterar sina egna inlägg?
Ha ha ha,det är riktigt skrattretande,men kul att läsa.
Tänk att man ens försöka lura sig själv på det viset..oj oj oj..Och sen dessutom tro att dem som läser bloggen ska gå på det..
Måste säga att det många gånger är roligare att läsa kommentarerna än själva inläggen,prova du med.Finner du inte det lustiga i det ska jag ge dig tips på minst 2 bloggar vars ägare kommenterar sig själv!
Patetiskt??!!

Fast visst det är ju bra att kunna berömma och höja sig själv till skyarna...Bara man inser att det finns gränser för på vilket sätt man gör det på!
Men fortsätt ni,för om ett gott skratt förlänger livet,så ska ni veta att ni har förlängt mitt liv med massor av år,ha ha ha!!
Visst är livet underbart!

Kommentarer
Postat av: Ingela

Kollar runt på lite olika bloggar och hamnade här på din. Förstår inte vad du menar? Vad är det för tips du kan ge mig? Eller vad menar du? Har själv ingen blogg men funderar på att skaffa mig en. Det verkar kul och därför har jag kollat runt på lite olika. Vore kul om du svarade.

2008-09-28 @ 20:31:22
Postat av: Marina

Det är väldigt kul att ha en blogg så det tycker jag absolut att du ska skaffa dig en!

Angående mitt inlägg,så kan man genom att följa en blogg se på vilket sätt personen skriver,spräket formuleringen etc.Och på det viset kan man se om personen i fråga själv har kommenterat sitt eget inlägg.

2008-09-29 @ 09:19:49
Postat av: hille

så sant det du säger=) påminn mig om att vi ska kolla en sak nästa gång vi träffas=)

2008-09-29 @ 09:54:05
URL: http://hileasoltun.blogg.se/
Postat av: Marina

Japp absolut!Nyfiken

2008-09-29 @ 11:28:10
Postat av: hille

kan tänka mig det=) heeh... bara jämföra lite saker... mer nyfiken... haha





2008-09-29 @ 12:11:36
URL: http://hileasoltun.blogg.se/
Postat av: S.Bryde

HAHAHA hahahhaha bra skrevet ju ,,

2008-09-29 @ 14:24:01
Postat av: S.Bryde

du ang vårt samtal så kan du bara kolla med hille om ip nummer ju ,lætt som en plætt hahahahahah

2008-09-29 @ 14:25:34
Postat av: S.Bryde

eller måste dom skriva en komentar før att kolla det

2008-09-29 @ 14:26:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0