Tradiga måndag

Jojo,då var det ny vecka igen...
Igår förmiddag var jag,älsklingen,miniälsklingen,Linda,Amadeus och Liam i Ängelholms Hembygdspark.Vi gick en runda och strosade medans barnen sprang precis överallt,härligt!Vi hade ju verkligen tur med vädret.Liam och busen åkte linbana och lekte på lekplatserna,nicie!

Annars hände det inte mycket igår,var ganska sleten hade varit en tuff vecka ju,precis som denna kommer att bli..Är som vanligt bara ledig en dag.

På onsdag ska det festas loss lite igen,jag ska till Mölleexpressen för att äta lite dinner och umgås med mina arbetskollegor.Fast vi börjar hemma hos oss först,så klart..!Synd bara att jag ska på utbildning dagen efter,men den tiden den sorgen...

Undrar vad som kan tänkas hända idag??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0