Mycket har hänt

..sen sist.
Det finns en mängd personer i min omgivning som jag gärna vill tacka för hjälpen nu i samband med flytten.Ni har på ett eller annat sätt ställt upp för oss,tackar ödmjukast för all hjälp!
Ännu är inte allt på plats,men det ordnar sig.

Idag har jag,Helena och Anton varit på shoppingtur i Malmö,vi har haft en mycket trevlig dag.MEN vi kan inte göra sådana utflykter så ofta,det blir alldeles för dyrt jue..
Jag fick ihopa en hel del till lägenheten på Ikea,alltid kul att går och strosa där..

Imorgon bär det av till Lund med daddy,ska förhoppningsvis köpa säng och köksbord.
Ev,ska det köpas en tv också,men det beror på om vi hittar någon bra till ett bra pris..det kostar att flytta vill jag lova!

Nu känner jag mig riktigt trött ikväll,så nu ska jag bara slötitta lite på tv sen blir det natti natti för min del.
Sov gott alla ni där ute!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0