På plats..

...igen.Tiden går fort när man är ledig.

Idag har jag blivit delegerad av en Ssk på Palliativa enheten också så nu är det bara att tuta och köra.

Kvällsrundan börjar 15,30 och fram till dess har jag så kallad skrivtid med andra ord ska jag sitta och dokumentera om mina vårdtagare.Då jag inte har alldeles för mycket att skriva just nu så valde jag att göra ett snabbis inlägg..
Man vet ju aldrig när man kommer till en dator nästa gång..

Ikväll är det som sagt jobb som gäller till klockan 23,00..Håller tummarna för en lugn kväll..

Måste återgå,bye bye!


Kommentarer
Postat av: joakim

ja men tjena mrina........



vad bra att allt e bra med dig... trivs du i miten av skåne typ?

2009-04-07 @ 18:42:45
URL: http://joakimrosdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0