Snart så

Jahopp då slutar man snart för dagen,ja om 35min då alltså.Så det känns ju bra!

Jag är ledig imorgon,men har tagit på mig extra på torsdag..Ja jag vet inte riktigt varför jag gjorde det,men lika bra att få in lite timmar på timbanken för där ligger vi minus jodå så är det..
På torsdag är det också busen sista dag på Pingvinen,naawe min stackars lilla gosunge måste byta dagis.Men det kommer hon klara fin fint!
Hon ska dessutom vara utklädd,ja jag får väl fixa det på något sätt,vet inte hur men det ska ordnas!Påskkärring är ju inte så svårt men det hade varit roligare med kyckling ju..Får väl se vad som kan ordnas med!

Nu ska jag ta och skriva rapporten,och som sagt är jag ledig imorgon så då blir det antagligen inget inlägg..
Ha det nu så bra alla mina små kycklingar =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sv: Tyvärr, men det blev Jocke ..

2009-04-09 @ 18:13:36
URL: http://maglate.blogg.se/
Postat av: Anonym

hehe jag vann !!!!!

2009-04-09 @ 22:07:34
URL: http://joakimrosdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0