Igång som vanligt igen

Helgen i Osbyholm har varit mycket bra!

I lördags åkte jag och pappa till Förmedlingscentralen i Tyringe,vi hittade lite smått,men inget jätteroligt.
Den dagen kom även F till daddy,ja han jobbade först men kom dit senare.
Under lördagen åkte jag och Kerstin iväg till Bo Ohlsson i Tomelilla,även där hittades det lite småkrafs,men jag blev otroligt besviken för det var inte alls billigt där längre nästan tvärtom..
Sen var det till att köra hem och hålla kväll.

Igår så var det upp med tuppen,klockan ringde 05,00 så det var bara upp och studsa,göra sig iordning sen göra busen iordning och cykla iväg,först dagis sen jobbet.

Idag likadant upp och studsa tidigt imorse,men idag jobbar jag bara till 15,00,den timmen gör ganska mycket faktiskt!Så det blir en lite längre kväll idag så det ska bli skönt.
Även imorgon upprepar sig historien,jobbar 7,00-16,00..

Kommentarer
Postat av: s.bryde

hoppas allt e bra med er alla ....kram på er

2009-02-10 @ 15:01:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0