Inköp

Igår efter jobbet var det bara hem en snabbis sen iväg med familjen till Kenth och Linda,vi väntade där på att F skulle fixa en bil som vi kunde köra och hämta mina nya soffor med.

Efter mycket om och men kom F och hämtade mig och Linda,busen fick vara kvar hos fabror Kenth,sen bar det av,vi körde några km för långt och så men annars gick det kanonbra.
Och nu har jag ett par helt underbart fina soffor,jag är verkligen nöjd!
Tack F och L och fK för hjälpen.
När vi dumpat av sofforna här så körde vi och lämnade den lånade lassabilen,körde vi till Maxi för att handla lite food som senare avnjöts hemma hos Kenth och Linda.Gott som attan var det!

Nu verkar det som om busen har fått ögoninflammation igen,ja nu har hon ju varit på dagis en hel vecka så nu var det väl dags att vara sjuk igen..detta är ju helt otroligt!

Just nu sitter busen i den nya soffan och tittar på Mamma Mia,att påstå att hon sitter still vore att ljuga..hon sitter och diggar musiken.
Ska gå ut och göra henne sällskap.

Ha en fin dag alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0