Time flies

Jag hinner verkligen inte med,tiden bara rusar iväg och kvar står jag som ett levande frågetecken..

Jag och Linda var på Väla en runda,det blev lite handlat..Linda var som tokig,men det var riktigt kul =) hon är en rolig prick hon.
Igår jobbades det till 16,00,sen hämtade jag busen och stack iväg och handlade hem lite.Väl hemma ringde F och sa att hans slutat och behövde bilen för att hämta Mathilda.Så det stack han iväg och gjorde.
När dem kom hem gjordes det lite mat och vi satte oss för att äta,humöret på allihop var i topp,ingen av oss var trötta,eller jo trötta var vi nog men det märktes inte.Det var härligt faktiskt.
Lite senare kom Jocke och Hille förbi,busen fick en häftig mössa som ska likna en korg med frukt (ja jag ska lägga upp en bild det blir lättare att förstå då),den var tuff faktiskt.Mathilda fick ett par mysiga strumpor,såg sköna ut!F "fick" en bil,det låter nåt..men riktigt så bra är det inte..

Idag är det jobb som vanligt..När jag gick upp imorse var det en liten buse som också vaknade,jag gjorde en smörgås till henne och satte på en film..allt i hopp om att F skulle få sovmorgon..Precis när jag ska gå iväg kom även Mathilda upp,hon satte sig snällt i soffan medan hennes lillasyster inte kunde låta bli utan gick in till F och sa "klockan mycket pappa,upp!"..
Tja,om man tycker att klockan är mycket när den är 6,40 så..

Nu sitter jag här och är färdig med morgonarbetet,ska äta lite frukost,sen ut och jobba igen..

Enjoy your day!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0