Ja j-lar

Igår kväll när jag satt lugnt och fint i soffan och hade en sovande buse i knät,fångades min uppmärksamhet av att hela homlen lystes upp av ett vad jag tyckte var ett blått sken,det varade i några sekunder innan det sen blev mörkt igen.Tyckte faktiskt att det var lite läskigt,men funderade sedan inte mer på det.

Så nu idag när jag var inne och läste Sandras blogg så fick jag inget svar men en form av förklaring,det var i alla fall inte bara jag som sett detta..

Skrämmande,undrar vad som håller på att hända med vår värld...


Idag är det jobb som vanligt,nu är jag inne i en period igen där jag känner mig helt slut.Får inte sova på nätterna så det är väl det som gör det kan jag tänka.Hoppas det blir bättre snart!
Imorgon är jag ledig,ska bli skönt,tyvärr bara en dag ledig sen jobba resten av veckan men sånt är livet.Det får vara så en period här framöver nu..

Pappa och Kerstin ska gå och titta på en lägenhet som det är visning på idag,tyvärr hade jag ingen möjlighet att gå dit eftersom jag jobbar och inte kan ta ledigt med så kort varsel.
Så vi får se vad dem säger om den.

Nu får jag återgå,bye for now!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Det kanske var Stålmannen som äntligen kom till oss på jorden sss



Nä men det e skrämmande, faktiskt..

den borde ju slått ner sig någonstans o typ exploderat eller nåt.

2009-01-18 @ 19:16:33
URL: http://sandrolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0