Kanonkväll

Vilken kväll vi hade igår,helt otroligt rolig!
Och tusan vad roligt det var att köra Go-kart har aldrig gjort det tidigare,men det gick bra ändå!
God mat gott sällskap!

Jag var hemma vid 4-5 tiden,det var längesen jag var ute så länge faktiskt,har inte känt för det,men igår då ville jag inte hem!

Idag då.Nja lite seg har sovit ungefär 3 timmar,så lite sliten men det är ganska lugnt ändå.Är hos pappa,ska nart äta middag,ska bli gott faktiskt är hungrig nu.

Vissa människor är helt ofattbara,bara för mycket helt enkelt.Men vad gör det om hundra år när jag slipper se er ändå ha ha!!!

Ska fortsätta umgås med mina nära och kära,jag tipsar er om att göra detsamma.
Ha en underbar dag!

*pussen*

Kommentarer
Postat av: sværmor

kul att ni båda hade det kul

2009-01-28 @ 16:09:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0