Nä men hallåå där

Fy så dålig jag har blivit på att blogga.Men nu är det ett nytt år och jag får ta nya tag,även vad gäller bloggen.

Så vad har då hänt sedan sist?
Egentligen inte så mycket,jag tycker det är skönt att helgerna är över nu i alla fall så man kan komma tillbaka i den vardagliga rytmen.Gosen är tillbaka på dagis,det är första dagen på 2 veckor..
Fast både jag och Fredrik  har ju jobbat på som vanligt i stort sett..

Idag jobbar jag till 16,00 sen blir det till att cykla och hämta busen och sen hem och laga mat..
Skulle vilja spinna imorgon men Fredrik hinner väl inte hem innan jag måste sticka,så jag får väl strunta i det och hitta på ett annat sätt att röra mig på.

Har inte mycket vettigt att skriva för tillfället,så ha en underbar dag i snön och halkan,för det har jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0