Back at work

Efter hela tre veckors underbar semester så är jag nu tillbaka på jobbet..
Imorse var det tungt att gå upp,vilket mycket beror på att jag inte sover som jag ska på nätterna.Men det var bara till att stiga upp och köra igång.
Lite lagom förvirrad de första timmarna,men nu känns det som om jag inte varit härifrån överhuvudtaget.
Mina kära vårdtagare har saknat mig så det känns ju bra =)

Mycket har hänt inom mig,en del har jag delat med mig av här,men långt ifrån allt.
Jag har mina ups and downs,men jag mår övervägande bra just nu.
Bara genom att acceptera läget så funkar det.För varje dag som går ser jag mer och mer ljus.Jag är på väg tillbaka..

Jag har många fina människor runt omkring mig som har hjälpt/hjälper mig på olika sätt!Jag känner mig stärkt i mina relationer till nära och kära,vilket underlättar.

Jag mår bra..faktiskt =)
Life goes on och jag hänger på så gott jag kan.

Jag har fått väldigt många förslag på olika saker..
Kenth sa att jag skulle lägga in en kontaktannons och skriva "Läcker slampa söker sex"...Ha ha ha,ja det är så man kan skratta sig fördärvad..Nä någon kontaktannons behövs inte,jag klarar mig fin fint..!Men tack för omtanken ha ha ha!!!

Nähä du,nu måste jag jobba lite..

Kommentarer
Postat av: Johanna

Meeen... redan tillbaks på jobbet? Ja shit vad fort den där semestern gick, du!! Kram!!

2009-07-13 @ 17:50:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0