?

Och för er som undrar:

Jag mår ok,inte bra,men ok!
Vill bara klargöra en sak,det finns inget eller ingen som kan ta min livsgnista ifrån mig.Jag kan vara långt långt ner i mörkret,så djupt att det knappt går att ta sig upp...Men jag överlever alltid.Alla säger till mig hur stark jag är,det är svårt att tro på när man mår som sämst,men långt där inne vet jag.Och nu börjar jag se en strimma av ljus.Jag är på väg tillbaka,det går sakt men säkert men det går i alla fall.

Jag har fått många underbara och stärkande mess av vänner och bekanta,jag har haft lite svårt att prata i telefon och jag är ytterst tacksam för att ni visar ert stöd ändå,trots att många av er inte ens vet vad som hänt.Att jag inte behöver förklara just nu,känns bra.Tack!

Tänk vad mess från betydande personer kan göra.

Min inre stryka finns,jag ska bara hitta den.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Logga in på msn å skicka ett mess att du är där nån dag om du vill!!! Å snart ses vi nog, när du är back on work again (hmm..). KRAM KRAM KRAM !!

2009-07-07 @ 20:06:53
URL: http://joy.babyblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0