Snart på gång

Idag ska jag köra till Helsingborg och lämna busen hos sin pappa.Men innan dess ska jag få träffa min Linda,ska bli kul!Behöver lite annat att tänka på nu..

Det finns så mycket jag skulle vilja kräka av mig,allt för att den där klumpen i magen ska försvinna,för att det ska vara lättare.Men det finns alldeles för många nyfisar här som egentligen skrattar bakom min rygg och håller på att dö av skadeglädje..Den enes sorg är den andres lycka,eller något i den stilen.

Men i motgångar märker man vem ens vänner är..

Hur som helst,idag mår jag liiiiite liiite bättre,men lååångt ifrån bra.Ingen aptit (vilket är ganska bra egentligen =)
Men jag vill inte må så här,gå i ovisshet och en evig väntan..Jag ser inte ens en strimma av ljus i mörkret,men det kommer väl..Energin är som bortblåst,jag som hade sååå mycket energi efter veckan i åhus..Men nu är jag nerslagen..totalt!
Jag känner mig så tom och platt att man inte ens med en skrapa skulle få upp mig från marken..

Ja,jag tycker synd om mig själv..Och?!

Nä nu ska jag göra iordning busen,för vi ska snart köra..
Ta hand om varandr,innan det är för sent!

Kommentarer
Postat av: MiA

Hej...

Vi hade de supernajs.

Visst låter bra med boken, får vi fixa.

Höras?

// mia //

2009-07-03 @ 18:11:45
URL: http://mizzraven.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jag tycker det är skitbra att du tillåter dej själv å må dåligt.. Snacka om att du tagit mycket, och vad som än hänt nu förtäljs vi när vi hörs o du orkar!! Tänker på Dej.

2009-07-05 @ 16:01:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0