Dagen efter

ja,inte på det viset som ni tror..Utan bara dagen efter..dagen efter midsommarafton.
Igår efter jobbet körde jag till Norrvidinge för att hämta min lilla buse som ju sovit hos familjen i Stenskogen,som skulle fira midsommar i just Norrvidinge.Sen körde vi tillbaka till Hbg hem till F för att göra oss iordning för firande hos Kenth och Linda.
När vi kom dit hade Lindas kära mamma köpt (!) en massa blommor,vi qvinns satte oss och började binda kransar,jag gjorde en till lilla godingen som hon stolt bar,ja i alla fall i någon minut =)
Maten fixades och vi åt och åt och åt.Smaskens!
Det blev ett par rundor Yatzi och alla är alltid lika glada när jag är med för jag kommer alltid sist,men men någon ska göra det.
Efterrätten då,ja Linda hade bakat kanongoda kakor med vitchoklad i,mmm.Detta åt vi med jordgubbar,björnbär och grädde!!
Sen blev det lite mer umgåstid innan vi skulle köra hem..Vad som hände sen är ju helt sanslöst..Vi kom inte in i F´s port så vi fick ringa jouren som efter ett tag dök upp och fick fixa låset som hade kärvat,så efter en halvtimme i kylan och med en buse som hann vakna så kom vi äntligen in i trappuppgången och kunde så småningom gå och lägga oss.

När jag körde till jobbet imorse var det inte många bilar ute på vägarna kan jag säga..Men nu ska jag bara jobba imorgon oxå sen är det ju glidardags..Ska bil så skönt så och om det bara blir väder så är tanken att jag och busen ska ta över husvagnen i Åhus efter daddy och Kerstin.Gillar campinglivet,hoppas busen också gör det,fast det tror jag nog hon är väldigt flexibel (med vissa saker!) och blir det dessutom väder så att hon kan bada så är hon i himmelriket min lilla goding,ja jag med för den delen =)

Håll nu tummarna med mig,för att vädret ska bli bra!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0