Glad midsommar

på er allihop!!

Vad har då hänt de senaste dagarna.
Ganska mycket men ändå inget om ni förstår hur jag menar.

I onsdags var denna familjen ute och gick i nästan 4 timmar i "min" lilla by.Förts mötte vi upp daddy så vi kunde få vagnen som låg i hans bil.
Sen började vi våra strapatser..
F köpte vars en glass till oss på vägen,gulligt!
Sen stannade vi för att mata änderna,dem var så tama att dem sprang över busens fötter,helkul,och nej dem bet inte då hade ju inte busen fått stå kvar naturligtvis.
Sen var det hem,laga mat,äta och vila en liten runda för busen.
F körde hem han hade lite att fixa med sen skulle han ju lägga sig i tid för att han skulle upp och jobba.

Jag och busen körde ut till Hörbyringsjöstrand,där hoppade vi på de stora studsmattor,vilket både jag och busen fullkomligt älskar.Sen köpte vi vars en glass och gick ner på bryggan och satte oss och åt.Sen gick vi en runda längs Ringsjön och bara mös.Riktigt mysigt med kvalitetstid med godingen!

Igår var jag också ledig,tänka sig..2 dagar i rad ja det är kryss i taket..
Det tvättades,när tvätten var färdig körde jag och godingen till Eslöv,där gick vi och strosade ett bra tag,tänk att det är 9 år sedan jag tog studenten från Bergaskolan..Lite nostalgisk blir man allt.
Sen hem,busen somnade 10min i bilen.Väl hemma kom Kerstin på besök en runda.
Middag fixades,det blev kycklinggryta på thaivis och ris till.Tog med mig maten och godingen hem till Daddy och Kerstin,så vi åt ihop.Sen tjuvade jag lite jordgubbar innan vi körde vidare till Helena,Rickard och Anton.

Det busades och trixades,åts glass med jordgubbar.Klockan blev alldeles för mycket och busen blev övertrött och lite gnällig.
När jag körde var hon jätteledsen och det är ju inte så kul,men jag messade Rickard och frågade om hon lugnat ner sig och till svar fick jag att hon var lugn som en filbunke.Så det kändes ju bra.
Typiskt var att jag glömde lämna bilbarnstolen,hoppas att dem kan låna daddys när dem ska iväg idag..

Ja,nu har jag snart lagt ut hela mitt liv här =)

Nu: Jobb
Ikväll: Kenth och Linda
Imorgon: Jobb
Söndag: Jobb
Måndag: Semester,YEEEY!

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0