Wohoo

Äntligen tillbaka på jobbet  =)
Det var ju så längesedan sist..Ja det är ju 14,5 timme sedan jag var här..

Men vad gör det om hundra år,jag är ledig imorgon och på torsdag bara en sådan sak..

Jobbar bara till 15,00 idag,yey!
Sen hem till daddy och Kerstin för att hämta busen.
Vad som händer sen?
Ja,det blir till att hålla kväll,både jag och godingen är lite trötta idag så i sing i tid strävar vi efter.
Det lustiga är att igår kväll var jag riktigt trött,då snackar vi nästan-somna-på-soffan-trött,så jag gjorde min smörgåsar till idag,borstade tänderna och gick och lade mig..MEN somnade inte..Hur sjukt är inte det?!Jag har till och med börjat ha ett blockk vid sidan om sängen där jag skriver ner mina ideér och tankar som föds på kvällen/natten,bara för att jag inte ska ligga och tänka på dem för mycket..men vad hjälper det?!

Nä nu ska jag ta och äta min RisiFrutti som hägrar i väskan,smörgåsarna åts upp i bilen på vägen hit =)

Ha en underbar dag,mina vänner ja alla som jag känner!
*Puss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0