Ausbildung

Igår var jag på utbildning hela dagen eller rättare sagt mellan 8,30-15,30..
Total tid 7timmar,men eftersom vi slutade redan 15,00 så blev det bara 6,5timme..Men vet ni vad det värsta är?Av dem 6,5 timmarna så hade vi rast i 3 timmar!!!??

Och idag ska jag iväg på fortsättningen av denna utbildningen,hoppas det inte blir likadant idag för då hade dem kunnat komprimera den till en heldag istället.
Dagen idag ska avslutas med ett prov,jag är inte direkt nervös för jag vet att jag klarar det =)
Usch,nu vore det förargligt om jag inte skulle klara det ha ha ha..

Igår kväll lämnades busen i Osbyholm.När vi komm var det "bara" Kerstin och Anton hemma,men efter oss trillade det in fler och fler.Tätt efter oss kom daddy,som jobbat färdigt för dagen.Sen kom Helena som hon också hade jobbat klart för dagen..Och sen kom även min syster yster på besök efter jobbet.

Det blev fullt hus,vi åt gott och hade väldigt trevliga samtalsämnen he he he..

När jag kommer hem idag ska sätta igång med att packa,systern min hade fixat en massa bananlådor till mig,dem är så smidiga att packa i,perfekt!
Men det är aningen svårt att veta var man ska börja,ja jag har ju redan börjat men var jag ska fortsätta då..Det är ju så mycket..

Allt ordnar sig..
Ha en fin fin dag alla!

Kommentarer
Postat av: Hilea

men oj, ja onödigt med så lite effektiv tid;)



Kom på att jag knaprat massa Extra godisar så det är nog därför jag hade så mycke gaser;)

2009-03-26 @ 18:42:52
URL: http://hileasoltun.blogg.se/
Postat av: joakim

tycker det är JÄVLIGT TRÅKIGT att du ska flytta men kan ju inte ändra ditt val =(



men hoppas ändå att du kommer att trivas

2009-03-26 @ 22:54:37
URL: http://joakimrosdahl.blogg.se/
Postat av: joakim

nu marina ska jag skälla på dig hehe e du med??



jag tycker du ska bli lite (MYCKET) bättre på att svara på dina komentarer.....





ha de

2009-03-28 @ 09:56:00
URL: http://joakimrosdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0