Bråkstake

Vilken morgon!
Natten har varit bra men imorse ville inte busen vakna och när hon gjorde det ville jag bara att hon skulle somna igen,vilket humör alltså.Ingenting var bra och hon skulle inte dem kläderna och håret skulle absolut inte göras vid..Men hon är dock bara lite drygt 2år så det är ju inte hon som bestämmer (alltid i alla fall =) ),efter mycket om och men fick hon på sig kläderna och hon fick två tottar i håret.
När vi sedan skulle gå hemifrån,sille hon att jag skulle bära henne,javisst än så länge kan jag ju det.När vi kom ner till den snötäckta gräsmattan ville hon gå själv så jag släppte ner henne,men då skulle hon inte gå utan stod bara stilla och sura..Så då blev det till att hjälpa henne lite på traven..
Väl framme på dagis så vände det som tur va,jag fick ett flåt,mamma och puss och kram på det.
Så trots allt kunde jag sätta mig i bilen till jobbet med ett leende på läpparna.

Ja det tåls att nämnas att busen har fått en ny favoritnalle,hon hade den med på Ikea hon har den i sängen och den sitter på handfatet och tittar på när hon borstar tänderna..Och givetvis är det nallen som Anton köpte till henne..Po från teletubbies..Såå gulligt!

Det blev inte gjort något speciellt igår efter jobbet och det lär inte bli det idag heller,måste hem och plocka undan lite,kanske börja packa så smått..nu närmar det sig med stormsteg...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0