Disco på blåvalen

Idag har blåvalen bjudit in pingvinerna på fredagsdisco,förberedelserna imorse gick väldigt smidigt.





Dem skulle dansa till Abbalåtar,busen blev överlycklig när jag sa musik från filmen Mamma Mia..Jaaa!sa hon och sprang in på dagis..
MEN...


När jag precis doppat rumpan på jobbet ringer telefonen och det är dagis..Izabelle är dålig i magen och det går magsjuka här så du får hämta henne..
Så nu är vi hemma igen,med en sjuk buse och ett missat disco..Stackars min lilla gumma..
Denna gången fick hon gå 4 dagar på dagis innan det var dags igen..tar det någonsin slut det här?

Kommentarer
Postat av: Sandra

Nämen.. inte igen?!

Samma sak hos oss.. Z har haft feber sen i onsdags.. så fort man tror det är borta så kommer det igen.

Fick äntligen pencillin idag.. så man kan få bort lite mer basilusker.. snart är de väl resistenta också!

Krya - på hälsningar!

2009-03-06 @ 20:21:51
URL: http://sandrolin.blogg.se/
Postat av: sværmor

nej detta ær ej sant ska hon alldrig vara frisk ,kram på er

2009-03-06 @ 22:02:14
Postat av: Marina

Men jag tror inte att hon var dålig för det kom inte mer sen.Hon både åt och drack som hon skulle så det var nog falskt alarm..Fast hon ser onekligen lite trött ut på bilden så något är det väl,men knappast magsjuka..

2009-03-07 @ 09:55:14
Postat av: Hilea

men usch stackars gumman... Men fin va hon iaf=)

2009-03-07 @ 22:43:49
URL: http://hileasoltun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0