It´s friday

Wohoo och jag är ledig i helgen..Dra på trissor säger jag bara!

Idag ska jag som jag skrev igår:
Lämna busen på dagis
Gå en utbildning,Oral Care
Hämta busen
Träffa Johanna.
Och efter detta ska jag köpa presenten till Linda.För imorgon ska vi besöka henne =)

Natten har varit ok,men inte mer.Har verkligen ont i halsen.Men jag slapp vakna och hålla på att kvävas idag,så det är ett steg i rätt riktning..

Jag kan verkligen inte vänja mig vid min nya hårfärg,det känns inte som jag..Men nu får jag låta det växa ut och så småningom färga tillbaka..Till dess får jag stå ut med denna färgen..Jaja,det blir bra!

Nu ska jag göra oss iordning så vi kan komma iväg i tid,fast ännu är det riktigt gott om tid men rätt vad det är så har klockan sprungit iväg och man får jaga tiden..

Ha en underbar dag för det ska jag se till att ha!

Kommentarer
Postat av: Linda

Marina du är fin som brunett, men förstår att du är ovan, gör lite slingor så kommer du tycka det är snyggare ;) hihi.. Puss

2009-03-20 @ 09:20:03
Postat av: Hilea

Du har fåt en utmärkelse.



http://hileasoltun.blogg.se/2009/march/utmarkelse.html#comment

2009-03-20 @ 17:42:52
URL: http://hileasoltun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0